Ať už jste zavedená firma, nebo teprve začínáte podnikat. Ať už sídlíte v Brně, Olomouci nebo ve Zlíně. Ať už potřebujete poutavé bannery, funkčně reprezentativní web nebo je čas na nový vizuální styl. Naše vlastní grafické studio je připraveno pomoci vám k úspěchu.

Z několika externě řešených zakázek pro stálé odběratele našich IT služeb se stala každodenní zábava. Postavili jsme interní tým špičkových designérů a vizuální kreativu teď poskytujeme na úrovni zavedených studií.

Ve svých řadách máme mladé talenty i arťáky z předních reklamních agentur. Navázali jsme úzkou spolupráci s profesionálními programátory, stratégy pro sociální sítě nebo copywritery.

Díky tomu umíme obstarat vše, co je pro plnohodnotný výstup třeba. Můžete za námi přijít jak pro redesign webu, celkovou identitu značky i pro rozsáhlejší kampaň. To ale neznamená, že bychom vás hnali s drobnější prací.

Webdesign

Krotíme v sobě kreativitu, aby weby od nás posloužily svému účelu. Respektujeme potřeby klienta, uživatelské i moderní standardy. Pamatujeme na responzivitu. A přes to všechno se nám ještě nestalo, aby web od nás kreativní nebyl.

Logo a vizuální identita

Jsme vizážisté vaší značky. Líčení, účes a módní doplňky u ní zvolíme tak, aby zajímavě a vhodně podtrhly její rysy, aby se navzájem doplňovaly. Logo, font, barevnost – to vše se bude hodit k vám i do společnosti, v níž chcete zapůsobit.

Online inzerce

Vábíme zrak uživatelů s vědomím, že jejich oko je neposedné. Kromě online bannerů nebo PPC kampaní se specializujeme na contentové kampaně na sociálních sítích typu Facebook nebo Instagram a zkoušíme nejnovější trendy v digitálním světě.

Tiskoviny

Milujeme papír a vše, co se s ním dá dělat. Vedle důsledné DTP sazby letáků a katalogů rádi dodáme kreativu pro inzerci v tisku, billboardy nebo reklamní stojany. Tradiční i méně tradiční, umístěním, formátem nebo volbou materiálu.

5 důvodů pro grafický design právě od nás
1. Máme zkušené oko

Najali jsme designéry s letitými zkušenostmi v oboru. Mají za sebou stovky vizuálů pro inzeráty, billboardy, posty na Facebook – ale také desítky webů a reklamních kampaní.

2. Vidíme možnosti, které jiní nevidí

Vážíme si každé příležitosti ukázat, že jsme zdatní nejen řemeslně, ale také kreativně. V případě zájmu vám rádi přineseme překvapivé nápady na zpracování inzerátu nebo rovnou na dlouhodobou marketingovou komunikaci.

3. Díváme se na to zeširoka

Při práci vždy zohledňujeme nejen grafická pravidla, ale také pravidla marketingové komunikace, povahu cílové skupiny a samozřejmě i celkovou identitu značky. Nebojíme se být iniciativní a nosit i návrhy nad rámec zadání.

4. Můžete nám koukat pod ruce

Jinde možná názory klienta pohrdají. U nás na zakázkách pracujeme tak, abyste do ní v každé fázi vývoje mohli vstoupit a pomoci nám více se potkat s vaší představou.

5. Máme za čím se ohlédnout

Dodali jsme grafiku řadě klientů, od nichž máme velmi pozitivní ohlasy jak na samotnou práci, tak i na partnerský přístup založený na důvěře a vzájemném respektu. Také proto u nás 80 % z nich zůstává.

separator

Jak přistupujeme ke grafickému designu

Přidělíme vám nejvhodnější tým

Zakázce přidělíme nevhodnějšího grafického designéra a account managera, případně pak i další specialisty (copywriter, programátor, social media specialist apod.). Ti spolupracují v úzkém kontaktu a na jejich práci dohlíží kreativní supervizor.

Budeme vás udržovat v obraze

Aby se grafik mohl s čistou hlavou věnovat tvůrčí práci, vaše požadavky a další administrativu bude řešit account manager. Je vaší spojkou s kreativním týmem i člověkem, který vám rád pomůže se zadáním nebo s obhajobou timingu a cenového odhadu u vašich nadřízených. Neznamená to, že grafického designera bychom před vámi chtěli schovávat. Setkáte se s ním na osobní prezentaci a na dalších důležitých schůzkách.

Dokud nejste spokojeni vy, nejsme spokojeni ani my

Jistěže argumentujeme, proč své návrhy považujeme za správné. To ale ještě neznamená, že nejsme otevřeni tomu, co říkáte. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a proto na zakázce hodláme pracovat do chvíle, pokud ji neschválíte jako stoprocentní.

separator

Jak to u nás chodí

Dohodneme se spolu na tom, co vlastně jdeme dělat

Vyslechneme si, jaké máte přání, potřeby, očekávání. Společně sestavíme zadání (brief), na jehož základě sestavíme cenu a harmonogram. V momentě, kdy se na tom všem shodneme, můžeme se pustit do práce.

Sejdeme se spolu nad tím, jaké jsou možnosti

Grafický designer na základě zadání připraví několik variant (obvykle 2–3 návrhy). Ty vám bude osobně prezentovat na schůzce, kde s ním o návrzích můžete diskutovat. Poté vám jeho práci ponecháme a dáme vám čas na výběr vítězné varianty.

Vydáme se spolu tou nejlepší cestou

Další várka grafiky je detailním rozpracováním vybraného konceptu. V případě rozsáhlejší zakázky je opět prezentována na osobní schůzce a předána k připomínkování.

Postupně spolu dojdeme k cíli

Formou připomínkování doladíme grafiku tak, aby byli všichni spokojeni.

separator

Dáme se do toho?